דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סטייל עסקי עם טאץ' אופנתי 

מאת    [ 12/03/2008 ]

מילים במאמר: 1373   [ נצפה 5263 פעמים ]

שיקול דעת, טעם אישי והתחשבות בתרבות העסקית  של הקהל  איתו את עובדת ויוצרת קשר בעסקים, יביאו לתוצאה טובה יותר מבחינה תדמית.  לבוש זה משחק לכל דבר וכמו בכל משחק יש כללים .מי שבוחר להשתתף במשחק צריך לעמוד בכללים. אם הוא יצירתי הוא יכול לשחק איתם קצת במסגרת המותר.על מנת להחליט "מה לובשים היום" דרושים גמישות והגיון בריא.

בכל יום לפני יציאה לפגישה עסקית מול הארון הפתוח,לפני שבוחרים מה ללבוש עליכן להגדיר מראש מהו אופי המפגש (רשמי, חברתי, עסקי) ,עם מי  אני עומדת להיפגש ,היכן אמורה להתקיים הפגישה?  נסי לדמיין מה ילבש הלקוח. קוד הלבוש שונה ממגזר למגזר. אם את באה במשא ומתן עם מגזרים שונים עליך לבנות מלתחה בהתאם.. חשוב לזכור כי בגדיכם צריכים לעזור לכן להראות מה שהינכן ולא להשתלט עליכן. מלתחה מקצועית אינה חייבת השקעה כספית גדולה ,פרטי לבוש קלאסיים את יכולה לרכוש במבצעים ובמחירי סוף העונה.בניית תדמית אישית היא מקור חשוב להצלחה

טיפים למלתחה יעילה וחסכונית

כיצד להתלבש לפגישה חשובה - על איזה פריטים כדאי להקפיד - מה אסור ללבוש?

כיצד מתרגמים את מגמות האופנה, לסגנון אישי מובהק,  שהולם נשות עסקים כשהן יוצאות לפגוש לקוח?  כעיקרון הופעתך צריכה להתאים לציפיות הלקוח לכן עליך להתאים את לבושך לאופי ולסוג הפגישה.

כיצד נשלב את הפריטים בארון ?איך תשיגי  look  של " Power Suit" – (חליפת עוצמה) ו-"Dress to Success" (לבוש להצלחה),
עיצוב ה look  -מביא איתו הצלחה בכל הקשור לתקשורת בעסקים
לבוש עסקי מעביר מסר תקשורתי מידי לזולת , לבגדים שאנו לובשים תפקיד חשוב בבניית תדמיתנו האישית והעסקית. השפעתה של התדמית על העומדים מולנו ברורה,הלקוח מחפש באופן תת הכרתי דברים חיצונים  שמשדרים כוח עוצמה ומנהיגות .כיוון שהלבוש מהווה כרטיס ביקור לטעם אישי והבגד מתפקד ככלי להעברת מסרים ,לא ניתן להתעלם מההשפעה הרבה שיש לרושם החיצוני והראשוני, בפרט כאשר המפגש בינינו לבין אחרים הוא קצר וענייני, כפי שנהוג בעולם העסקים.לכן  התייחסו אל עצמכן כאל כלי העזר השיווקי  החשוב ביותר .

ל"ביזנס  סטייל"  מבוססת ההצלחה העתידית בקריירה האישית שלנו והיא תופסת  משקל, לא פחות מאשר תוכן דברנו ואופן הצגתם. יתרה מזו  לבניית תדמית  יש השפעתה עלינו ותדמית נכונה  תפקידה  להניע אותנו להצלחה .

עולם קודי הלבוש לנשות העסקים  הוא רחב.

.לבוש רשמי שמרני   יאפיין  פגישות עם  אנשים בתחום   הפוליטי, משפטי, ביטוח, ראית חשבון  וכד'.  ניתן ליצור מראה אופנתי בטוב טעם כך שייראה מסודר ויחד עם זאת מוקפד על כל הפרטים החשובים.בימינו  העולם העסקי עבר מקודי לבוש קפדניים אל פיתוח האינדיבידואל, כיום אין קודים נוקשים באשר לסגנון הלבוש. אשת עסקים כבר אינה צריכה להתלבש כגבר על מנת לשדר עמדת כוח, העידן שבו חליפות כוח היו האפשרות היחידה בעבור נשות עסקים חלף מזמן ולכן  אנחנו יכולות  להיות "יצירתיות" . חשוב שהמראה יהיה מוקפד ,נקי מכל אלמנטים שעלולים להסית את תשומת הלב  מהנושא כדי שמי שמולנו יתרכז בדברנו ולא בהופעתנו. נשות עסקים  אמורות לשדר מסר קונסרבטיבי משולב באסרטיביות. בכל הקשור ל look החיצוני. ההופעה   צריכה לשדר  כוחניות, חוזק ואינדיבידואליות. התקשורת הבלתי מילולית תשאיר את הרושם במהלך פגישות חשובות .

 את בהחלט יכולה להתלבש נשי אך לא פרובוקטיבי.יש להימנע ממחשופים ורצוי גם ללבוש שרוולים אשר מקנים חזות מקצועית גם  בקיץ.חשוב שהבגד לא יהיה קצר מידי, הדוק מידי או שקוף, מה שיקרין בהכרח תדמית זולה ולא מקצועית.

הבגדים צריכים להיות בצבעים  אחידים ובגוונים ניטראליים ( שחור ,חום ,כחול ,אפור, שמנת , לבן ) צבעוניות יתר,צבעים זועקים   או גזרות יוצאות דופן עלולים להשפיע על דעת הסובבים אותנו.  לפגישות עם  חברי ארגונים העוסקים בתחומי  היי-טק  נסיעות תקשורת וכד' קוד הלבוש מאפשרים לבוש חופשי יותר כמו ז'קטים ספורטיביים פגישות עסקיות עם משרדים  במגזר הפרטי   קודי הלבוש יכולים להיות  יותר חופשיים טרנדים ואופנתיים אשר מאפשרים ערבוב של מספר סגנונות לבוש .

  איך תשיגי  הופעה  עסקית ?

. אנו נדרשים להשקיע במלתחה הולמת, מעניינת ומתאימה לאישיותנו, שאיתה נרגיש בנוח.ביכולתנו להיות יצירתיים ולבחור לבוש (כולל תסרוקת אביזרים) שמאפשר תקשורת טובה ומציג מסר של נינוחות, פתיחות וגמישות ה -look העסקי נוצר מתוצאה של שילוב וערבוב  פרטי לבוש כמו ז'קטים חולצות חצאיות או מכנסים הנותנים   מראה המשדר מנהיגות עוצמה וסמכות. ...

תני דעתך  לנקודות הבאות:

  מראה  עסקי מחייב מראה קלאסי מעודן עם נטייה לקווים מחויטים :השקיעי ברכישת פרטי לבוש הולמים . פריטים לבוש קלאסיים את יכולה לקנות גם במבצעים ובמחירי סוף העונה.

א. לכי על  הבגדים במראה קלאסי בקווים ישרים ונקיים  במגוון בדים בצבעים  אחידים . .בבניית מלתחה יש להתמקד  בבגדים עם נינוח וסגנון מחויט :מכנסים/חצאית מחויטות מבד איכותי חולצות ןז'קטים . אין כמו חליפה לסייע לתדמית עסקית

 ז'קט קצר וחצאית  בגזרת עיפרון  הגולשת עד אמצע השוק .הצללית שמתקבלת צרה.לבעלות אגן ירכיים רחב  החצאיות המתרחבות גם הן מחויטות

  ומתאפיינות במותן גבוהה.                                                                                                                                                                    

ב. לכי על גזרות נשיות בסגנון שמשלב בין נוקשות לנשיות עליך לשלב אמירה אישית.  הימנעי מללבוש הכול עם הכול סגנון זרוק אינו מתאים ל עסקים

ג. .בבחירת הבגד יש להתחשב בנתונים הטבעיים שלך  ולבחור בגדים ב גזרות מחמיאות .למדי אילו צבעים מתאימים לך.לכי על צבעים קלאסיים שילובים של חום שחור עם  צבעים בהירים זה שילוב אלגנטי ועשיר. המכנס והחצאית יהיו  בצבעים הכהים . עם אסטרטגיות משחק נכונה את יכולה להפתיע במראה .

ד. ה מראה העסקי   דורש מראה כללי אסתטי , לא מתאמץ אלא טבעי. חשוב שהבגד  ישקף את אישיותך. הבגדים  צריכים להיות נוחים כדי לתרום לתחושת עוצמה וביטחון. עליך להתלבש בלי להרגיש לבושה מידי .

ה.אקססוריז  מעבירים מסר מי אתן. אל תשכחי את ה אביזרים  הנכונים שישדרגו לך את המראה כאן המעט הוא הרבה.צעיף צבעוני יכול לשדרג הופעה.הימנעי מתכשיט גדול ובולט . קנו את הטוב לפי תקציבכם.

חשוב לדאוג לנעליים איכותיות ונוחות ללא עקבים גבוהים מידי.  .מומלץ לנעול נעלים  סגורות  . צבע הנעל רצוי שיהיה  כצבע המכנסיים   .

נעליים לא מבריקות/מצוחצחות, עקבים משופשפים, יעבירו מסר של הזנחה וזלזול.

יש לשאוף ולהתאים את התיק לנעל.

  גם התיק חייב  להיות איכותי. אביזרים טובים ישרתו אתכם שנים רבות.יש להקפיד שהאביזרים, בהם את עושה שימוש, מחשב אישי, מחשב כף יד ,טלפון סלולארי יהיו באיכות .כמו כן כרטיסי הביקור פרוספקטים וחומרי פרסום יודפסו ויהיו באיכות מעולה. ישנה אבחנה בין תיק אישי לתיק מסמכים: על האחרון להיות עשוי מעור איכותי ובעל צבע ניטרלי ולאחסן בתוכו  מחשב נייד פרוספקטים וציוד אישי מוקפדים ומסודרים. תיק מבולגן  גורם לבזבוז זמן ויוצר תחושת אי נוחות ופוגע בתדמית עסקית רצינית.

לכל הגורמים הללו קשר הדוק להצלחה . יש להסיר משקפי שמש כשנכנסים לחדר מלא אנשים, כדי ליצור קשר עין עם הנוכחים.מסיבה דומה יש להימנע ממשקפי ראיה עם עדשות כהות - הן חוסמות קשר עין ויוצרות חוסר אמינות.

איפור  צריך להיות עדין  .איפור כבד וצבעוני מדי מסית את תשומת הלב מדברייך.

פרטי  לבוש חובה בכל מלתחה

את מראה הז'קט המחויט בסגנון  זקלין קנדי   החליפו ז'קטים קלים בגזרה צעירה ועדכנית  העוקבים אחרי צורת הגוף,בקווים ישרים ונקיים ובסגנון המשלב בין נוקשות לנשיות .קרדיגן קל מפשתן מעל  חולצת כותנה מכופתרת  על מכנסיים צמודים וישרים מתאים אף הוא .. חולצות צווארון יניבו הופעה מכובדת . חולצת צווארון מעבירה מסר של רשמיות חלקית, אך בו בעת מציגה סמכותיות.  כדי לרכך את המראה אפשר לשלב חולצות בגזרות שונות, חולצה מכופתרת וצוארון מסתלסל המעניק להופעה מראה נוקשה פחות וסריגים עם צוארון גולף.

שמלות קטנות באורך 7/8 מתחת לז'קט יעניקו  לך צללית נקייה ומתוחכמת חצאית מחויטות בגזרה ישרה וצרה  יספקו את המראה הרצוי ללא מאמץ, מכנסיים  צמודים וגמישים ,זקטים ספורטיביים וחולצה מעומלנת ישדרו סמכות.

כאשר  את בונה מלתחה לעסקים  , את משקיעה בעתיד שחקי אותה בחוכמה  זה שם המשחק .
אטי יעקובסון - עיצוב אופנה בהתאמה אישית
בגדי כלה וערב - גם במידות גדולות
הרצל 44 ראשל"צ 03-9507098
http://www.ettyjacobson.com





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב